作詞:Marion Raven、Marit Larsen and Matt Rowe /
作曲:Marion Raven、Marit Larsen and Matt Rowe

Well I wonder could it be
我想知道 這是真的嗎
When I was dreaming 'bout you baby
當我夢到你的時候
You were dreaming of me
你也夢見我了嗎
Call me crazy, call me blind
你認為我瘋狂 認為我盲目
To still be suffering is stupid
深陷痛苦不可自拔是多麼的愚蠢
after all of this time
在ㄧ切都結束了之後

Did I lose my love to someone better
我失去所愛對某些人來說是好的嗎
And does she love you like I do
她會像我一樣愛你嗎
I do, you know I really really do
想我一樣 你知道我是真的真的很愛你

Well hey 
So much I need to say
我有太多的話想對你說
Been lonely since the day
我將永遠的孤獨
The day you went away
從你離去的那天起
So sad but true
很悲傷 但這ㄧ切都是真的
For me there's only you
你是我的唯一
Been crying since the day
從那天起我就一直哭泣
The day you went away
從你離去的那天起

I remember date and time
我永遠記得那ㄧ天那ㄧ刻
September twenty second 
Sunday twenty five after nine 
九月二十第二個週日九點二十五分
In the doorway with your case
在門口 你提著箱子
No longer shouting at each other
我們彼此不再爭吵
There were tears on our faces
只有眼淚在我們的臉上

And we were letting go of something special
然後我們放掉一些美好回憶
Something we'll never have again
一些永遠也不會再有的回憶
I know, I guess I really really know
我懂 我猜我真的真的都懂

Well hey 
So much I need to say 
我有太多的話想對你說
Been lonely since the day
我將永遠的孤獨
The day you went away
從你離去的那天起
So sad but true
很悲傷 但這ㄧ切都是真的
For me there's only you
你是我的唯一
Been crying since the day
從那天起我就一直哭泣
The day you went away
從你離去的那天起

Did I lose my love to someone better
我失去所愛對某些人來說是好的嗎
And does she love you like I do
她會像我一樣愛你嗎
I do, you know I really really do
想我一樣 你知道我是真的真的很愛你

Well hey 
So much I need to say 
我有太多的話想對你說
Been lonely since the day
我將永遠的孤獨
The day you went away
從你離去的那天起
So sad but true
很悲傷 但這ㄧ切都是真的
For me there's only you
你是我的唯一
Been crying since the day
從那天起我就一直哭泣
The day you went away 
從你離去的那天起

Why do we never know what we've got 'til it's gone
為何我們從來不知珍惜所有 直到失去
How could I carry on
我怎麼繼續過日子
The day you went away
從你離去的那天起
Cause I've been missing you so much I have to say
因為我不得不說 我真的好想你
Been crying since the day
從那天起我就一直哭泣
The day you went away
從你離去的那天起

arrow
arrow
    全站熱搜

    maimaijoanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()